Tolv månader som 19åring

Imorgon fyller jag 20 år. Det är först nu som jag inser att jag blir ganska gammal. Jag kommer inte längre vara tonåring, utan blir faktiskt "vuxen" om det nu finns en viss ålder för att bli vuxen.

Hur som helst, det har vart ett minst sagt händelserikt år som passerat.

Jag tog studenten 5/6 2009 från Linnéskolan, Uppsala



Sommar och sol


Hängde en hel del i poolen hemma hos mamma&pappa Ahlström


Massor av grillningar med god mat och gott folk


Vi åkte till Varberg ganska mycket under sommarn


Jag bara älskar havet!


Liseberg och tog gammeldagsfoto


Hadock flyttade hem till oss


Kan knappt förstå att han har vart sådär liten!


Började på Universitetet.


Insåg direkt att det inte va nåt för mig.
Inte helt otippat kanske med tanke på all läsning...


Jag och Marcus flyttade ner till Varberg


Nya lägenheten


Jag sökte jobb som en galning

(Haft några "jobba-extra-när-det-behövs-jobb", men
nu har jag fått ett ordentligt sommarjobb så får
man se vart det leder till hösten, hoppas hoppas
)


Julen kom




Det blev nyår, och vi åkte upp till Uppsala



Egyptenresan 3-9 januari 2010


Sol och bad



Kairo och allt vad det innebar



Dykning i röda havet


Vi tvingades flytta ur vår lägenhet, och tillslut lyckades
vi få tag på ny bostad. Ett av de sötaste torp i stan!



Det blev minst sagt en vit vinter


Kändes som en evighet innan snön smälte och våren kom



Våren bjöd på många trevliga utgångar




Jag tog körkort -Woho!



En Danmarkstripp






Valborg i Uppsala





Ahlströmarna kom ner till Västkusten och Varberg under pingst


På nåt konstigt vis blev detta en matblogg


Ja faktiskt har det hänt en hel del det sista året.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses ikväll! :) Kram!!

2010-05-28 @ 12:05:44
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0