Tre halvdåliga filmer

I helgen hyrde vi filmer, och på nåt vis lyckades vi skrapa ihop tre stycker som alla va lite sådär lagom halvdåliga. Hur lyckas man med det egentligen? Jo, till en början låter man sin pojkvän (som är känd för sin konstiga filmsmak) välja en film, som uppenbarligen är dålig. Sen väljer man en film som man sett trailer för, men inte läser på baksidan. Slutligen väljer man en film, en uppföljare till en film som från början inte tycker är den bästa, och självklart låter man bli att läsa på baksidan av uppföljarn, och så visar det sig att det inte alls är vad man trott.

Japp, så lyckas man hyra tre halvdåliga filmer .

 

Men ikväll blir det förhoppninsgvis bättre filmval, det lutar åt Avatar (köpte den på bluray härom veckan, och det blir tredje gången jag ser den, en mycket bra film!) Lillebror Rasmus är här på lite övernattningsparty, det är ju trots allt helg imorgon så då får man vara uppe fasten det "bara är onsdag". Just nu står brorsan i köket och fixat mat åt oss alla tre, vilken jäkla bra bror jag har egentligen! Det ska bli himmla gott med lite ordentlig mat, det enda jag har ätit under dagen är ett par smörgåsar (snarare frallor) av det bröd som jag bakade tidigare idag, och jag får nog medge för att vara mitt livs första hembakta bröd så blev det helt godkänt, om en lite torrt och tråkigt, haha. Hoppas på att lillebror är bättre på att laga mat än jag är på att baka bröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0