Utflykt med mami

Jag sitter just nu nyduschad med hårinpackning hemma hos mamma. Haha, det är knäppt men det känns nästan lite lyigt när man duschar här, vattnet ingår ju i hyran, så som till skillnad från hemma hos oss, behöver man inte tänkte på varmvattnet -eller hur länge man står i duschen.

Nu ska jag bara låta hårinpackningen verka ett tag till, och sen ska jag skölja ut den och göra mig ordning inför dagens utflyt. Jag och mamma har nämligen bestämt oss för att åka ner till Wapnö och hälsa på Mackan som står på trädgårdsmässa där. Vi (läs: mamma) har gjort iordning en picknick-korg med kycklingsallad -mumsmums. Det enda som kan ställa till det, och säkerligen kommer att göra det är vädret. Himmeln är grå och regnet liksom hängen i luften... Men det gör inget, jag har laddat upp med regnjacka. Ni vet väl att det inte finsn några dåliga väder, endast dåliga kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0