Njuta av solen VS blogga

Solen skiner och det är över 20grader ute när man kliver upp, det är väl inte så konstigt att blogglusten försvinner? Jag föredrar att sitta i solen och njuta av värmen än att sitta inne vid datorn -bara för att. För så känns det lite, så fort jag inte har nåt att skriva om i bloggen (som nu när jag hellre bara ligger i solen dag in och dag ut) så tänker jag på att jag måste skriva om något -bara för att. Men annars, när jag inte tänker på det så känns det som att jag alltid har nåt att skriva om... Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta, haha

Änyvej. Idag blir det nog inte så mycket bloggande. Och anledningen är helt enkelt att jag inte kommer ha nåt att skriva om -på grund av att jag kommer sitta i solstolen hela dagen!


Bild från sommar 2008

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag vart tvungen att köpa sollotion igår för jag har bränt mig redan! =O Helt insane varmt och solen tar som attan! :D

2010-05-20 @ 10:10:06
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0