Alldeles för tidigt med julen!

Visst okey, affärer får gärna ha julklappserbjudanden, inredningsbutiker får jättegärna sälja prydnadstomtar och annat julpynt. Men är det ändå inte lite väl tidigt att dra fram julgranen i gallerian!?



Det är ju inte ens halvägs igenom november ens! Missförstå mig inte, jag ääälskar julen och är En såndär person som alltid drar fram adventljusstakarna och julpyntet så fort som möjligt, och jag kan inte hålla mig från att baka lussebullar och pepparkakor. Men! Va fan, nån måtta får det va, vänta till första advent eller december åtminståne.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Lugn och fin!!!

Det är snart advent, nästan bara två veckor. Tiden går fort, även när man inte har roligt.

Kram

2010-11-11 @ 19:00:42
Postat av: Elin

ecember? jag måste ha missat den månaden ;)

2010-11-12 @ 00:59:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0