Har vart ute i skogen och plockat kottar

Min kreativa sida går verkligen på högvarv just nu, har massa idéer inför julen, bland annat har jag fått för mig att jag ska ha vita kottar. Så, idag har jag tagit med mig Marcus på en liten kott-jakt i skogen, och jag kan tala om att det inte var lätt att se nåt för all snö (kan säga att man inte såg en enda kotte, hahaha!) så det sluta med att Marcus fick klättra upp i ett träd och plocka ner lite kottar.

Jag har skrubbat kottarna litegrann, och nu ligger dom på torkning över ett element. Och imorgon ska jag ta fram min vita sprayfärg.


Kottjakt i stora skogen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet du om att du är en frisk fläkt för dina medmänniskor.Fortsätt att alltid vara du...

Älskar dig så!

2010-11-24 @ 13:22:58
Postat av: Gubben

Kottar de e fina grejer det!

2010-11-24 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0