Hur blir det såhär!?

Hm, mamma skulle till gekås på jack-jakt, och jag skulle vara chauför och sällskap.
Tror ni mamma hittade någon jacka? Svar nej.
Tror ni jag lyckades hålla mina shoppingfingrar i styr?

Svar nej:

Wellwell, nu är iallafall alla julklappar inhandlade

Det var minst sagt en spännande utflykt! Började med att vi (läs: jag) misstog oss på öppningstiderna, så vi var där en timma för tidigt. Men bra parkering fick vi iallafall haha! När vi var klara inne på Gekås va klockan knappt 10, så då blev det fika, och sen fortsatte vi att titta runt i alla dom andra butikerna i Ullared. Trots att jag "vuxit upp" med Gekås och Ullared, och är där typ tusen gånger om året, så har jag faktiskt aldrig varit inne i de andra butikerna. Men det ska det bli ändring på! Hittade nämligen världens tjusigaste inredningsbutik.



Krimskrams a la lantligt -Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0