En höstdag med solsken, & lite regn då och då

Det är minst sagt ett konstigt höstväder här på västkusten. Igå snöade det (!?) nej jag skojar inte, det snöade verkligen. Det låg kvar på backen i typ en kvart sen kom solen och det smälte bort. Har nog aldrig vart med om att det har snöat i varberg i oktober månad, crazy verkligen!!

Idag snöar det inte, haha tack och lov för det. Istället är det strålande solsken, och ljusblå himmel. Men rätt som det är öppnar sig himmeln och det börjar regna, eller rättare sagt öser net, typ som sommarregn... och blåser gör det, kolosalt mycket! Det stormade ute inatt, kunde knappt sova för att det tjöt så mycket och jag va livrädd att det stora trädet skulle välta ner på huset.

Ah, konstigt äre. Eller så är det bara höst kanske...


Vackra Varberg

Jag tog min cykel och trotsade motvinden och hälsade på mamma och lillasyster. Det blev lite fika och tittande på "Hem till gården" och så följde jag med lillasyster till mataffärn och handlade. Nu är jag hemma igen, och väntar på att Marcus ska komma hem. Tror jag hörde bildörrn stängas igen där ute nyss...

Eh, ja det va det. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0