Har shoppat/handlat sen klockan 8 imorse...

Idag ställde jag klockan på 06:30, en timma senare hämtade jag upp mammsen och så åkte vi till Gekås. Vi var där strax efter att dom öpnnat, men trots det va det en hel del folk. Och innan vi blev klara och åkte hem (två timmar senare, om det inte vore för min uttråkade mamma, hade jag nog kunnat stannat ännu längre, hehe) så var det massor med folk. Men det har ju vart löning trots allt... Väl tillbaka i Varberg igen, blir det en snabb kopp kaffe hos mamma, sen iväg till mataffärn och storhandla. Passade även på att gå in på ÖB påväg hem för att kika efter lite saker som va slut på gekåset...

Änyvej, nu är jag hemma och har plockat upp alla varor, och jag är helt slut!



Kommentarer
Postat av: Mamman

LLLLLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVVVVVVVVVVV JJJJJJJJOOOOOO!!!!!

Förlåt att jag är så tråkig //Kramiz

2010-10-25 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0