Produktiv start på veckan

Nu va det ett par dagar sedan jag skrev sist. Vårt nya internet från telia har tagit semester (efter bara en vecka...) och Mackan fick inte heller ordning på det, så nu har jag kopplat i den gamla 3-dongel'n...

Men en dag utan internet, har inneburit att det varit en väldigt produktiv dag för min del. Jag har gjort följande:

Gått morgonpromenad. Diskat. Städat huset. Vattnat blommor. Slängt papper på återvinningsstation. Hälsat på mamma. Vart förbi mataffärn, och handlat lite. Bakat bullar. Lagat middag, och ätit ihop med min älskling efter hans jobb.

Och ja, så har jag snackat med Monica från radiotjänst, mycket trevligt. Hon tackade så mycket för att jag (läs: Marcus) betalar tv licens. Hah! Vadå "tack", som om man har något val... Jobbiga jäklar, usch och fy och blä på dom!


Kommentarer
Postat av: Elin

säker på att du gott och inte gått ;) haha

2010-10-04 @ 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0