Tio till Arton

Det är härligt att jobba ordentliga arbetsdagar med 8-timmarspass. Men, som Tony Irving skulle ha sagt, just 10 - 18 är väl inte med de roligaste timmarna att jobba dag in och dag ut (inte för att jag gör det just nu men ändå...)

Jag hade ju lätt föredragit att börja arbetspasset runt 7-8 tiden, och på så vis kunna sluta kring 15 på eftermiddagen. För när man jobbar 10-18 kan man ju inte göra någonting annat, alla affärer osv är ju stängt när man slutat, och dessutom missar man ju ob-timmarna som börjar kl 19.

Men som sagt, jag jobbar ju inte varje dag, denhär veckan har jag jobbat tisdag, onsdag, torsdag, och nu är jag ledig framtills nästa tisdag.

Så ja, för min del är denna arbetsvecka över nu. Ganska skönt :)

Nu: Te och skorpor med älsklingen

Mumsigt

Kommentarer
Postat av: Neha

Lät mumsigt:D

2010-10-22 @ 21:40:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0