Godmorgon

Ja, till slut lyckades jag somna, men inte direkt för att det blev någon lång sovmorgon direkt, men men...

Idag är det visst fredag! Haha det slog mig precis! Hur fasiken gick veckan såhär fort!? Det är knäppt, man tycker aldrig att man gör nåt särskillt om dagrana, och helt plötsligt har en hel vecka passerat! Fast det är klart, nu för tiden gör jag ju "nåt särskillt" om dagarna, eller kvällarna rättare sagt. Jobbat 18-22 pass varje kväll, och ska göra det även ikväll. Men you know what, I like it!

"Vinter, är det redan vinter? Men det var ju sommar nyss, var har hösten tagit vägen? Tänk, snart är det vår"  /Leif Olsson, Greveholm

Änyvej, idag ska jag till världsmetropolen Varbergs centrum och göra lite ärenden, kanske kikar förbi hemma hos mor och syster och säger hej också. Annars så är det lugna gatan (vad annars, jag bor ju i stadsdelen Lugnet, höhö) och vädret är inte sådär överdrivet roligt, så det blir nog inte många knop idag


Först ska jag bara surpla i mig en kopp te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0