Hej (lång-)torsdag !

Det är alltid lite extra tröttsamt att göra någonting nytt för första gången. Som igårkväll när jag kom hem från statoil, hade bara jobbat ett fryratimmars-pass, men så mycket ny information på samma gång tar verkligen på krafterna!

Men om vi säger så här, om jag va trött igårkväll kommer jag troligtvis va halvdöd när jag kommer hem ikväll, haha! Först ska jag jobba 10-14 på statoil, och sen har jag ett kvällspass 16-20:30 på äldreboendet också! Hard work work :)

Men jag ska inte klaga, det gör jag verkligen inte. Snarare tvärtom, ganska coolt att gå från ingenting til dubbla arbetspass, hehe.


Hard working woman, typ... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0