Krimskrams och såntdär

Trots att jag bott i Varberg i (praktiskt taget) hela mitt liv, så har jag aldrig tidigare besök denna urgulliga butik i stan, så idag tänkte jag att det baskemig var dags för en premiär. Och jag tror nog att jag fått en ny favvobutik!


Varje gång jag gått förbi har jag lockats av tanken att gå in och kika,
jag menar det är klart att denhär entrén fångar ens intresse!


Östra Tullhuset -gammalt och nytt i mysig miljö
Jo, jag tackar jag, typ tusen miljoner smågrejer i världens minsta hus,
men gud så fina inredningsdetaljer det fanns, och så mycket jag ville ha!



Jag bara älskar dessa häringa skyltarna, så söta och fina!


Men det blev inget inköp idag. Inte härifrån åtminståne,
däremot köpte Marcus en söt liten nyckelring åt mig.
(Visar senare, nu ska jag pussa på mannen min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0