Måndag

Ny vecka, nya tag. Minst sagt! Vaknade runt 7 snåret och då minsan gav jag mig ut på en liten joggingrunda, inte dåligt va!? Väl hemma igen tog jag mig an berget av disk (vi är sämst på att diska under helgerna) och därefter duschade jag. Nu sitter jag med en, snart uppäten portion havregrynsgröt och kollar runt på datorn, innan jag ska iväg till jobbet. Idag ska jag jobba ett 8-timmars pass, det känns bra. På så sätt få jag mer tid på att verkligen komma in i arbets-uppgifterna, för det är ju bara att inse att det finns massvis att lära sig.


Saknar mina "Veckans Citat" på måndagarna...

Kommentarer
Postat av: Mamman i VBG

Ett litet tips:

http://www.livet.se/ord/kategorier

2010-09-13 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0