Torsdag

Började dagen med en härlig morgonpromenad, och att slurpa i mig en god smoothie. Nu ska jag alldeles strax pysa iväg till arbetsförmedlingen och gå på informationsmöte om jobbcoacher, vet inte vad jag har att vänta, men hur som helst så ska det ska bli intressant.

Men förhoppningsvis blir det inget mer arbetsförmedlingen. Jag menar, jag söker ju jobb som en dåre, och hoppas verkligen att det dyker upp nåt snart.

As a matter of fact, så har jag fått ett arbetspass på äldreboendet imorgon igen. Jag har verkligen stortrivts där i sommar, så jag tar vartenda pass jag kan få. Men som sagt, lite trist att bara gå som vikarie, att aldirg veta när eller hur mycket man ska få jobba...

Änyvej, I'm off to the arbetsförmedlingen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0