Uppskattad kommentar

Mamma, du är så gullig med dina små kommentarer här i bloggen.
Vet du, ibland längtar jag så efter dig att jag får magont. Du vet väl om att du är världens bästa Josefin. Occh du glömmer inte bort det DÄR.
Pusssssss och kraaaaaaaaaaam


Att flytta till en ny stad långt "hemmifrån" är inte alltid så lätt. Det är inte enkelt att ha världens underbaraste familj 60mil bort... Oftast försöker jag att inte tänka på att ni är så fruktansvärt långt bort, det blir lite lättare då. Men ibland får jag en enorm hemlängtan -till er, min familj. Jag tänker på er och saknar er varje dag. Puss på er!

(Någon av er som läser kan väl hälsa farmor, tack)

Kommentarer
Postat av: Linda

Och vi SAKNAR dej! Massa massa!

Hoppas nu du och Marcus får en lovli jul. Imorgon vid den här tiden är jag i Egypten hihi

Pussis

2008-12-18 @ 16:26:20
URL: http://violblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0