Nakna drömmar, Hemliga beundrare

Inte sovit bra alls i natt. Antingen har det vart för varmt, eller för kallt. Plus att jag drömde om gårdagens trauma... De manliga hantverkarna i damduschen på gymmet hade i drömmen förökat sig! Och nu var dom nakna! Läskig dröm va?

Förresten, undra vem som komenterat med namnet: anonym beundrare?
Undra om det kan vara Lisa kanske? Jag är inte säker, men jag baserar min gissning på ordet: ÅÅOUWH ! Vem mer än Lisa använder det? Och vem mer än Lisa... ehm, nä nu ska vi inte "vika ut" Lisa alltför mycket. Lisa, var det du?

Kommentarer
Postat av: Inte så anonym längre

hiihih kanske...

2008-10-23 @ 16:28:33
Postat av: Linda

Hahahahaha!! Dom vill väl duscha med er?! :P

2008-10-26 @ 17:21:14
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0