Vill ha tillbaka vintertid och de ljusa mornarna!

Usch fy och blä vad segt det var att vakna, och det fortfarande var mörkt ute! Min och Mackans "powernap" igår (läs: 3 timmars sömn på kvällskvisten) förstörde hela min nattsömn. Kunde inte alls somna, och när jag väl lyckades var det bara en orolig sömn med massa konstiga drömmar...

I morse hade det inte vart helt fel att ha kvar vintertiden och en timas extra sömn. Hm, det är konstigt, jag som aldrig brukar ha problem med övergång från sommar och vintertider.

Änyvaj, idag blir det jobb för min del. Men inte på Netto. Jag är ju en sån jäklans mångsysslarne nu för tiden (haha, nja inte riktigt) och idag ska jag iväg och städa trapphus. Som jag gjode ett par gången innan jul. I-poden är laddad och Josse är taggad. Jag måste bara säga att jag tycker det är hur kul som helst att äntligen få jobba lite! Och det kommer säkert bli ännu roligare den 25:e april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0